miércoles, 2 de marzo de 2011

BENVINGUTS!

#L20-2011  

Hola a  tots, benvinguts al meu bloc!
Aquesta és la primera publicació que faig al meu bloc i en primer lloc m'agradaria presentar-me: m'anomene Joana i estudie mestre en l'especialitat d'Educació Infantil a l'UJI.

El motiu de la creació d'aquest bloc ha sigut degut a una assignatura: Les Noves Tecnologies aplicades a l'educació. 
Aquest és el primer bloc que he creat i estic segura que serà una eina molt important durant el transcurs d'aquesta assignatura.

He estat mirant els blocs d'altres mestres i he observat que cada vegada Internet està més present en l'escola i sobretot, els blocs, ja que són les eines més utilizades per tots nosaltres, perquè és una manera de compartir amb tothom molts materials en un temps real.

Per acabar, dir que aquesta idea del bloc em pareix fantàstica, ja que ens permetrà compartir amb tots els companys i la resta de mestres: materials, idees, recursos,...que ens podran servir a tots.
Fins aviat!

 Joana

No hay comentarios:

Publicar un comentario